HTML

"Legközelebb azok állnak hozzánk, akik a leginkább megértik, mit is jelent nekünk az élet, akikben a mi érzéseink kapnak új erőre, akik győzelemben és vereségben a kezünket fogják, akik megtörik magányunk csendjét." ~ Henry Alonzo Myers

2011.07.28. 20:45 | claro.* | Szólj hozzá!

Megint rég nem írtam. Pfú honnan is kezdjem?!
a BKVs ügytől. aznap nagyon kivoltam akadva. fogytam is 2 kilót... no comment.

Aztán elkellett utazom nagyanyámékhoz. Jókat nevettem az elején. Mamának új protkója van és elég furán beszél meg a korházba feltöltötték valami anyaggal amitől állandóan pukiznia kellett : DD aztán jött a rossz idő éss... visszahíztam 3 kilót és teljesen befordultam. Ba* és Da* miatt. Ba* miatt azért mert amikor ott voltam volt 1 hónapja hogy találkoztunk és azóta is csak rá tudok gondolni. Da* miatt pedig azért mert egész nyár alatt felém se néz. Én meg olyan szerencsétlen vagyok, hogy ugyan már napközbe egyre kevesebbet gondolok rá ám minden éjjel vele álmodok. És ez  kifejezetten IDEGESÍÍT! Amúgy Ba*-t megtaláltam facebookon. Be is jelöltem. Azóta csak a képeit nézegetem *___* de ez sem túl jó mert teljesen odavagyok érte és tudom, hogy nem lesz belőle semmi!!

Ma pedig elég forgalmas napom volt. Egyik legjobb barátnőmmel Ni*-vel elmentünk ismét vásárolni neki pc-t meg nyakláncot nekem meg gatyát vettünk volna ha lett volna az elképzelésemnek megfelelő : )) de nem volt. Pedig még a kínaiba is megnéztük xddd. Utána pedig P*-vel és M*-el találkoztunk a mekibe. Jó volt beszélgetni : D aztán találkoztunk véletlenül Di*-vel meg Nó*-val meg Csi*-vel. Aztán hazajöttünk.
Jaaaj azt el felejtem még mondani. tegnap becsönget a katonai rendőrség hogy egy pasas katonai fegyvereket lop és a szomszéd utcában adja el valakinek. Na ekkor teljesen ledöbbentem. A szomszéd utcában lakó emberek nagy részét 13 éve ismerem !! a többit is legalább 2-3 éve. Mind rendes embernek tűnnek. És megrémiszt a tudat, hogy tőlem kb 30 méterre egy fegyverraktár van. Még nem derült ki, hogy ki az... kíváncsian várom : ))

 Ja és imádom a barátaim <3

 


A bejegyzés trackback címe:

https://onlygirlintheworld.blog.hu/api/trackback/id/tr613108249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása