HTML

yeah.yeah.yeah :D

2011.03.28. 15:40 | claro.* | Szólj hozzá!

Végre úgyérzem, hogy boldog vagyok :D ...bár nincs rá túl sok okom, sőt.... ma nem kellett volna ennyire boldognak lennem. De nincs mit tenni :D egész nap énekeltem, nevettem, hülyéskedtem... egyszóval repülök. Csak ezt kéne megtudnom , hogy miért vagyok ilyen boldog. Anyukámat ma műtötték ez az egyik ok amiért nem kéne nevetnem. Elvileg este már haza is jöhet, de lehet hogy estére bennt tartják :S. A másik ok pedig igen... egy fiú. 8 éve vagyunk osztálytársak és eddíg nem is tetszett de egy hónapja nagyon bejön. Egy pár hete nagyon jófej volt velem ,de a betegségem után most hogy vissza mentem le se szar. elegem van ... :@. Na de mind1.. a mai boldogságomat úgyérzem semmi sem ronthatja el. Sem a műtét, sem Ő, sem a szemétkedő tanárok.
Ma 7 órából 1 elmaradt 3 pedig helyettesítéses volt.

Na megyek addíg is hallgassátok ezt és garantált lesz a jókedvetek. Énis ezzel kezdtem a napom ;):

https://www.youtube.com/watch?v=3mC2ixOAivA

 


A bejegyzés trackback címe:

https://onlygirlintheworld.blog.hu/api/trackback/id/tr782778999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása