HTML

:''D

2011.09.06. 20:55 | claro.* | Szólj hozzá!

Ezt a cukii képet ezért tettem be mert egyemmeg már de aranyos és mert ehhez volt kedvem :''D

A suli továbbra is nagyon jó:)) sok a hülyülés MÉG kevés a tanulás. Pasii (új) nincs a láthatáron... vagyis van de LBm befoglalta tehát akkor az kizárva :)) Ott van Da* aki ma épp néha a bunkó oldalát adta néha pedig a jófejet. Az a baj, hogy igazán már nem érzek semmit íránta még figyelem hol van. És kivel. Mind1 nem ő a legfontosabb most hanem hogy jókedvem legyen :)) tehát én és a barátok.
Jaj az első ének órám le kell írnom. Felejthetetlen. Most így visszagondolva vicces de ott nem volt az :)) tehát a szitu a következő:

Fennt vettem észre hogy nem hoztam cuccot. Végig jártam az évfolyamot egy énekkönyvért természetesen senkinél nem volt. Utána le mentem gondoltam lesz ami lesz. Erre kiron a teremből egy 145 kilós asszonyság (feltételezte az énektanár) , elkap egy fiút és elkezdett vele minden előzmény nélkül üvölteni, hogy MEGÖLLEK!MEGÖLLEK!!. Erre én teljesen beszartam és sokkot kaptam. Amúgy bementünk KETTES SORBA RENDEZŐDVE(!) és utána már nem volt semmi. A francia füzetem újrahasznosítottam és ének lett belőle :)) ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://onlygirlintheworld.blog.hu/api/trackback/id/tr463207473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása