HTML

,,Egyetlen jó barát, bensőséges szó, szeretetteli pillanat többet ér, mint bármiféle külsőséges siker." ~ Müller Péter

2011.08.01. 22:32 | claro.* | Szólj hozzá!

Végrevégrevégre.

Ma összehoztunk, hogy végre találkozzunk E*-vel : DD Már 3 hónapnyi napról napra való beszélgetés után végre. És ha ez nem elég jött Zsó* is. ez egy TÖKÉLETES nap volt. *_*
Úgy érzem végre találtam IGAZI barátokat akik nem a pénz, az érdekek, az ismeretségi köröm miatt vannak velem. : DD és ez nagyon jó érzés.
A program az volt, hogy találkozunk E*vel a boráros téren. Mert mi Zsó*val együtt mentünk. Utána amikor ott voltunk a borároson megláttam E*t és örömömben a nyakába ugrottam : D Aztán mentünk a Hősök terére fényképezkedni xd (jólvanna olcsó programot kellett kitalálni) Ott elsétálgattunk a városba. Aztán az Oktogonnál bementünk a Sugar Shopba. Hát az a bolt/cukrázda/menyország ... egyszerűen... ahw. Soksoksoksok édesség! Nem bírtam. Egy 3 féle csokihabból készült étcsokival leöntött sütit ettem. Hát valami isteni volt !! Utána pedig vettem a húgomnak pillecukrot meg nyalókát. Jaj de jó volt ((:
Utána visszafele beugrottunk a Starbucksba. nyammmi. még 1×  xdd. Epres frappuchino. Finom volt csak a legkisebb pohárt is ketten tudtuk meginni : D . ez a napp. hát fergeteges volt : D Még az idő is nekünk játszott mert a végén még a 3 hétig tartó eső után kisütött a nap. Úgy érzem magam ....... BOLDOG VAGYOK !!! (csak B* hiányzik :'( de ő nagyonnn.)

A bejegyzés trackback címe:

https://onlygirlintheworld.blog.hu/api/trackback/id/tr763118447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása