HTML

2011.10.19. 18:22 | claro.* | Szólj hozzá!

~ ' Azt hiszem, kicsit egyedül érzem magam. Nem mintha nem vennének körbe barátok, és nem nevettetnének meg. De akkor is hiányzik valami. Úgy érzem, hogy most jó nekem, mégis ez a kellemes életérzés párosul valami furcsán bizsergő hiányérzettel. Nem tör le, nem rontja el a kedvem, csupán kicsit zavaró. Aztán rájöttem mi is hiányzik. Az Ő szeretete. Egy mosoly csak nekem tőle, egy ölelés,valakitől aki fontos nekem. Már ez is bőven elég lenne, hogy egésznek érezzem a saját kis világomat. Borzalmasan álmodozó tudok lenni néhanapján. Mindig. Most is ábrándozva mosolygok a monitor előtt. Igazából olyan dolgokban reménykedek, amik elérhetetlenek. De legalább ez az élmény, ez az álom, ez a vágy az enyém. Ha ő nem is...' ~

  Ez az idézet lett a kedvencem <3 pontosan így érzek... vagyis..vagyis..rosszabbul :'(( Volt már veletek olyan hogy az a srác akit szeretsz a barátnődet tapizza meg röhögcsél vele?! méghozzá az orrod előtt ? :'( ... ez történt ma velem.. ez.! Angolon leültek egymás mellé. nekem nem jutott hely csak messzebb. Da* odaszólt nekem hogy menjek oda és csinált is maguk között helyet, mire Esz* közölte hogy nem ülhetek Da* mellé majd ő. tehát ő ült közöttünk. egyszer csak odanézek annyit látok, hogy fogdossák egymást és nevetgélnek. már itt éreztem hogy mindjárt kiszakad a szívem. utána Esz* megszólal: úgy smárolnék valakivel, odasúgja Da*nak hogy kinnt van a segge mire Da* természetesen azt nézte.. :'((... szünet jött. szerintem Da* látta rajtam hogy nagyon magam alatt vagyok. egész szünetbe kerültem, nem nagyon szóltam hozzá. utána 7.órában meg 2 percenként nézett.. én felhúztam a lábam az ölembe és úgy néztem a filmet. rá sem néztem! egyszerűen ha rá néztem volna elsírtam volna magam. :'(( Esz*nek szerintem nem jön be ... bár neki egyszerre 12 fiú jön be... nem értem. remélem észrevette rajtam Da* hogy bajom van.. és elgondolkozik vajon miért?
Amúgy elmondtam Em*nek az egész Da*s történetet. Mellettem áll és ezért nagyon szeretem!!
És ja.. holnap lesz a szülinapom! boldog szülinapot nekem. ha holnap is ezt csinálják akkor én tényleg elsírom magam mindenki előtt.:'(!!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://onlygirlintheworld.blog.hu/api/trackback/id/tr563315512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása