HTML

" csak a szél ami játszik velem, egy árva léggömb az én szívem"

2011.10.18. 18:03 | claro.* | Szólj hozzá!

Oké... rég nem írtam. meg van az oka .

az elmúlt pár hétben eléggé magam alá kerültem. ennek sok oka van. 1. Ba* kapcsolatba van egy lánnyal.. aki mellesleg nagyon szép. 2. Megint Da* ... egyszerűen nem tudok tőle megszabadulni. amikor már éppen elfelejteném ... BUMM.. megint visszajön és megint miatta szenvedek. ÉS slusz poén : úgy vettem észre, hogy bejön neki a bnőm Esz*. juppí. nincs annál nagyobb kínzás annál amikor az akit szeretek a barátnőm csiklandozza, simogatja meg röhögcsél vele :'(( 3. rossz jegyek... vagyis nem ANNYIRA rosszak.. csak anyukám elvárásaihoz rosszak.  4. OLYAN egyedül érzem magam ... mármint most éppen a "BFF"em Em* és imádom <3!! de nem úgy egyedül hanem HIÁNYZIK a szeretet! hiányzik hogy valaki megöleljen, adjon egy puszit, és azt mondja "szeretlek". bor-zasz-tó!!

szarul vagyok ENNYI! :((

A bejegyzés trackback címe:

https://onlygirlintheworld.blog.hu/api/trackback/id/tr633312386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása