HTML

Ez a világ ... mostantól egy tök más felfogásban :D

2011.04.07. 20:00 | claro.* | Szólj hozzá!

ma mindent átgondoltam és úgy gondolom az utóbbi napokban nagyon pesszimista életmódot éltem. a V*vel történt dolgok miatt és már teljesen ilyen taktikát akartam felépíteni, mint az Éden Hotelben. és amikor épp a "taktikámon" gondolkoztam rájöttem, hogy te jó ég én milyen hülye dolgokon agyalok.

Tehát mától így döntöttem teljesen megváltoztatom a nézőpontjaimat és pozitívan nézem a világot. V* próbálja elvenni a barátaim és míg a barátnőim vele voltak belegonoltam miért is jó ha egyedül vagyok és stb... poblémák ,tehát leírom nektek az elkézeléseim és kíváncsi vagyok mennyire fognak bejönni :D

- ha a barátaim máshol vannak, nem velem = tarthatok egyszemélyes partit és elgondolkozhatom, táncolhatok, énekelhetek, képeket csinálhatok anélkül, hogy másnak meg kéne felelnem. :D

- ha V* elakarja venni a barátaim = neki nincs egy igazi barátja sem és féltékeny. azok a barátaim akik lekoptatnak miatta azok nemis a barátaim. szerintem egy igazi barátnak hűségesnek kellene lenni egy ilyen helyzetben

- ha nincs pasim = nincs elkötelezettség, olyan fiút nézek akit akarok :) ma pl leültem a stégre és néztem az evezősöket ... és azthiszem szerelmes vagyok .. egy olyan helyes volt köztük és olyan kockás hasa volt XD (ez a "szerelmes vok dolog nem igaz :D azért nálam ez nem így megy :DD)

- ha nem jövök be annak a srácnak aki tetszik nekem = akkor biztos a sors rendezte így, hogy lesz egy fiú aki jobban illik majd hozzám.

-ha mások gyerekesnek, komolytalannak gondolnak = még csak 14 éves vagyok azaz kiskorú azaz mondjuk gyerek. előttem az élet, hogy komoly legyek. most még élvezem a komolytalan barátaimmal való hülyülést, ökörködést :D

- ha összevesztem valakivel és ki nem állhatjuk egymást = nem passzolunk, ez is van valamiért. ha sokszor veszekszünk egyszerűen más társaságba kell kerülnünk.

 

ennyi voltam mára. írjatok ha van hozzáfűzni valótok ;) ... megpróbálom ezt a pozitív felfogást csinálni. majd írok h h sikerült ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://onlygirlintheworld.blog.hu/api/trackback/id/tr422807943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása