HTML

I don't care what you say about me anymore. :(

2011.03.07. 20:41 | claro.* | Szólj hozzá!

Teljesen padlón vagyok... ma rám tört ez az egész érzés és csak sírok :(.. nem is érzem magam , mert tegnap este még gyrost ettem (10kor) és minden percben úgy érzem hogy elhányom magam :S

Rájöttem, hogy egy igaz barátom sincs aki mindíg mellettem állna ... mindenki csak megjátsza magát!SAJNOS túl sok emberről hittem azt, hogy a barátaim. Ma minden világos lett előttem. Az úgymond "barátaim" vagy csak kihasználnak vagy pedig kicsesznek velem mert milyen nagyon vicces. Az egyik bnőm, P* szerint biztos csúnya meg hülye vok mert állandóan azzal jön, hogy a fiúk mondják h megt*szlak meg egyebek és akk mondja hogy : jó de engem (mármint engem) ki vállalna - ilyen szánakozó arccal.

Már várom,hogy végre ittn hagyjam ezt az iskolát. Új suli, új barátok. Remélem ott igazi JÓ barátokra találok.

Amúgy a felvételikről annyit,hogy könnyűek (szóbeli) csak nem szabad nagyon izgulni! Én nagyon izgultam és szövegfelolvasásnál összegabalyodott a nyelvem xD.

 

Majd írok mi lett velem és a jó kis "haverjaimmal".

puszii pááá

A bejegyzés trackback címe:

https://onlygirlintheworld.blog.hu/api/trackback/id/tr282719753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása