HTML

Ma sokkal csöndesebben szeretem, de ugyanúgy képtelen vagyok másra gondolni.~ Paulo Coelho

2011.06.19. 11:55 | claro.* | Szólj hozzá!

Megint a régi nóta. Da*. Nem tudom kiveri a fejemből. Mostanában nagyon jófej volt velem. De mi van amikor kezdenének alakulni a dolgok, na mi ?? persze, hogy nyári szünet.
Már most hiányzik, pedig csak 2 napja nem láttam. mi lesz most, hogy 3 hónapig nem fogom látni? talánn megtetszik valaki más de akkor megint mi lesz? persze, hogy szeptember és persze, hogy egy osztályba fogunk megint járni és persze hogy nem tudom majd megint kiverni a fejemből. -.-"

Miért kell ilyen szerencsétlennek lennem a szerelem terén??? miértttt ???
Másrészt azon vagyok kiakadva hogy teljesen 2 értelmű jeleket ad... pl. egyik percben odajö beszélünk, megölel, a másik percben meg észre sem vesz. NA MOST AKKOR EZ MI A FRANC??
..áh... és az a legrosszabb, hogy most más fiúra gondolni sem tudok csak rá. :'( de nincs itt mert teljesen nem értem az egészet.. miért kell így összekavarnia ? miérttt??
csütörtökön találkozunk egy utolsó grillezés során. de akkor sem leszek képes megkérdezni, hogy mi van... mert beszari vagyok. remélem lép valamit. mert ez így nem helyzet ...

és azóta is csak ezt hallgatom: https://www.youtube.com/watch?v=vjncyiuwwXQ

:''''( legyen valamiiiiii !!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://onlygirlintheworld.blog.hu/api/trackback/id/tr482997066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása