HTML

jaj :(

2011.03.21. 20:15 | claro.* | Szólj hozzá!

6 nappal ezelőtt arra ébredtem, hogy melegem van ... anyának mondtam reggel, hogy mérjünk lázat. Hőemelkedésem volt. Ettől kezdve 5 napig nyomtam az ágyat, hol 36.8al ,hol pedig 39.4el. Eközben az elején a torkom fájt most itt a végén meg az orrom folyik és úgy köhögök hogy majd megfulladok :S.

 

 

Ma a egyik srác, D* már megint írt, minden nap írt az utóbbi 3ban xD. Erősen nyomul rám, nagyon gyenge csajozós szövegekkel. Az a baj, hogy számomra ő még nagyon kisfiú és igazából utoljára csak óvodában találkoztunk : ]. Azt sem tudja, hogy ki vagyok ,de állandóan azt mondja, hogy ő így belémzúgott meg úgy és mondja a perverzkedéseit... nekem ez nem jön be és bárhogy is próbálom lekoptatni nem veszi az adást... havernak jó lenne de semmi többnek!! De egyszerűen ezt felfogni sem tudja és lassan már úgy érzem mintha megfolytana XD de komolyan . nem tudok mással sem beszélgetni mert egyből írja ,hogy 'itt vagy? tudom hogy untatlak!" -ot. egyszerűen jaj....

A bejegyzés trackback címe:

https://onlygirlintheworld.blog.hu/api/trackback/id/tr702760172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása