HTML

agyvihar.

2011.03.11. 20:31 | claro.* | Szólj hozzá!

Sok érzés kavarog bennem Egyrészt csalódottság másrészt pedig boldogság. Leírom mind a kettőt, hogy miért:

- csalódottság:

 Van egy barátnőm P* akit nagyon szeretek ,de azért nem ő az "LB"-m . Múlt héten a legjobb bnője hiányzott a suliból és a másik akkori bnőm egyből elkezdett neki nyalizni. Ez egy pár  nap után addíg fajult ,hogy engem teljesen kiközösített és az volt hogy ők mentek elől és V* csak olyan dolgokról beszélt amihez én hozzászólni nem tudtam. Tehát kullogtam mögöttük és teljesen elkenődtem :S. Na aznap kiderült,hogy másnap elmarad majd az 1. óránk tehát 9re kell menni. Este írtam is V*nek hogy hogy jön holnap és erre írta : "Mi P*vel negyed 9kor talizunk." erre én teljesen kibuktam . meg se kérdeztek volna ha nem írok neki hogy hogy mennek. Egyből írta hogy "jó akkor jöhetsz velünk". Nézek ez most mi?! Megengedi hogy velük mehessek ?! Mivan?! Tehát teljesen megsértődtem és úgyérzem ezt a 4 hónapot még kibírom és utána felőlem többet nem hall. Mert teljesen megváltozott... cigizik, szánalmas figyelem felíhvásokat ír ki az F*c*b*okra (h megöli magát és neki milyen szar sorsa van, ugyanakkor bele sem gondol h mi az a szar sors.. mert neki minden van csak az nem!)..és abban sem vagyok biztos, hogy nem iszik (14évesen, vagyis még ő csak 13). tehát azóta hozzá sem szólok.

- boldogság

feltették a gimik az ideiglenes listát (hamarabb mint ahogy ígérték) és ami nálam az első helyen szerepel ott a 13. vagyok. A 160ból : DD. Nem tudom hogy csináltam mert a suliban teljesen átlagos jegyeim vannak (túlnyomó benne a 4es). És a legjobb bnőm R* pedig 30. tehát 100% hogy bejut a 15 helyre ,csak nem hiszi el nekem :S

Ennyi voltam mára írjatok komikat a "csalódottság" témával kapcsolatban. Kiváncsi vagyok a véleményetekre :P Kinek adtok igazat :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://onlygirlintheworld.blog.hu/api/trackback/id/tr462731866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása