HTML

Remény *-* ♥

2011.10.24. 21:03 | claro.* | Szólj hozzá!

i i love you like a love song baby.♥ 

ééés igen *-*. ma egyszerűen leírhatatlan :DD
Matekon úgy ülünk ,hogy : Esz* és én mögöttünk pedig D* és At*. Ma eggyüt oldottuk meg kb. a feladatok 70%át. D* és At* nem értettek egy feladatot és elkezdtem nekik magyarázni amikor megszólalt Esz*, hogy ő jobban tudja erre D* így majdnem kiabálva mondta neki, hogy "Esz* fogd be,senki sem kíváncsi rád, most K* mondja" én azthittem mindjárt elrepülök *-*. Utána ott szinte óra végéig hülyéskedtünk D*vel :DD

Angolon láttam hogy néz D* odanéztem, akkor elézett.. ezt megcsináltuk kb 3× :DD aztán óra után lementünk többen a szekrényekhez és én kivettem  cuccot és leraktam az ÜRES padra és odajött és direkt rátette a kabiját a táskámra :DD mondtam ,hogy "héé a cuccom" erre olyan helyeset mosolygott nekem :DD utána meg bekapta a cipzárom a kabátom, akkor azon röhögött. :)) aztán megálltam a D*tól jó messze és mondtam a lányoknak ,hogy megyek és megkeresem Zsó*-t és D* megszólalt hogy akkor ő megkeresi Mi*t (fiú) én csak néztem.. hallgatta amit mondtam JÓ messze tőle.. tehát ha nem hallgatja nemis érti :DD szerintetek ez jelent valamit ? :DD én remélem igen :$$

A bejegyzés trackback címe:

https://onlygirlintheworld.blog.hu/api/trackback/id/tr753327289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása