HTML

Látom lájkolsz, sztrájkolsz, mellettem pártolsz ,gyere pörögj fel és velem együtt változz ,megmutatok mindent neked ,ha magadat oda teszed~Young G Béci - A Legnagyobb *__*

2011.07.13. 11:36 | claro.* | Szólj hozzá!

Régen nem írtam. De erre az a mentség, hogy NYÁÁR VAAAN !! : DD Eddíg volt benne minden. Rossz és Jó kedv, sírás és nevetés. Hol is kezdjem ?

Június.

Miután nem írtam volt az a kerti parti. nem volt semmi. Utána jött egy kisebb összeomlás D* miatt.
Utána elmentem a mamámékhoz és ott van egy nagybátyjám aki 17 éves és hát... vannak haverjai... és nem csúnyák : $$. És ott volt... ő... ahw. B*. Az egész úgy volt ,hogy kimentünk sétálni a mamámmal és a kicsikkel. És egyszer csak fut felénk egy nagyon helyes srác. És oda fut a mamához és megölteli. És utána bemutatkozik és ad egy puszit (!!!). És utána dumált a mamámmal. És nekem ott végem volt *__* aznap este nem bírtam elaludni örömömben és 1ig a E* ( évfolyam társam lesz, bnők vagyunk) -vel beszéltem és kiveséztük a témát *__* <3

Aztán másnap találkoztam nagybátyjám másik haverjával egy másik B-vel. Ő Be*. Na ő azért nem tudta überelni B*-t. Átlagos kategóriába sorolnám. Ő is adott puszit. Másnap hazajött a nagybátyjámmal énmeg kint telefonáltam. Elmentek. Bemegyem és mamám azzal fogad hogy bejövök Be*-nek. Kikerekedett a szemem és ezt is kiveséztem este E*-vel : D nagyon aranyos lány : D
Utána hazajöttem de sajnos B*-t nem találtam meg facen : S vagyis lehet hogy megtaláltam de nincs képe szóval nem tom , hogy ő az-e??
Onnan hazajöttem. 1 napom volt és indultunk Horvátországba, Rab szigetre. P*-vel (egész normális volt. ha nem volt fiú a közelben ellazult és nevetett is ami nála ritka : ||) Cs*-vel és Zs*-vel (fiú). Nagyon jó kis nyaralás volt : D igaz a szállás rossz volt mert lakókocsi volt. Na arról inkább nem írok mert tiszta kosz volt -.-". Esténként kijártunk a közeli vidámparkba és ott játszottunk a játékterembe : P. P*- ilyenkor aztán... pfúúú... ehj... rázta magát a fiúknak rendesen. Zs*-vel meg ott röhögtünk rajta. Azért szeretem Zs*-t mert ő az egyetlen fiú barátom (barát nem pasi!!!) akivel igazán tudok beszélgetni és megértjük egymást. Mid ketten tudjuk hogy soha nem lesz több köztünk mint barátság és ez biztonságot ad, hogy vele bármiről beszélhetek, hülyülhetek. Voltak olyan beszólogatásai P*- jéknek amit csak mi értettünk ketten és olyan viccess volt xdd.

Na az a nyaralás is eltelt. És itt vagyok. Szombaton megyek esküvőre. Ma körmösnél voltam Péneteken pedig megyek fográszhoz festetni *__*. Ma pedig Me*-el találkozok. Rég nem láttam és már nagyon hiányzik. Szeretem vele a csajos beszélgetéseket és azt hogy sosincs csend *__* már várom <3
puszi pá. majd írok ha lesz alkalmam : P


A bejegyzés trackback címe:

https://onlygirlintheworld.blog.hu/api/trackback/id/tr243063035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása