HTML

pfúú.

2011.04.20. 18:08 | claro.* | Szólj hozzá!

Igen, igen, igen és igen! Felvettek oda ahova szerettem volna és ha ez nem elég, a barátnőimet is felvették :D és az osztályból 7en megyünk oda, egy évfolyamra :) Több ismerősöm is megy. Már alig várom, hogy elmehessek az osztályunkból és új életet kezdjek a gimiben. Csak várom és várom és várom a gólyatábort, hogy megismerhessem ŐKET. Szóvel jee, jippí, hurrá, ezaz, dejóó... : D

 A másik szemem viszont sír, mert megint az történt amit utálok. HAZUDTAK a képembe. P*-t kiakartam hívni a parkba, de nem vette fel a telefonját. Később írtam neki fb-n ,hogy miért nem képes felvenni azt a retkes telót. Abban a percben le "pill"ezett, hogy épp hívja egy fiú. Amíg nem írt kimentem a kertbe és megpillantottam V*t( akivel azóta sem békültem ki, és nem is tervezem) , hogy épp P*hez tart. Bejöttem írt P* hogy megy V*hez. Hát nem furcsa? V* megy és P* épp megy hozzá. A dolgok mögött az állhat, hogy ki mentek a PARKBA a fiúkkal és engem le akartak rázni. Nem azért vagyok kiakadva ,mert menni akartam, hanem azért mert szó szerit a képembe hazudott... ha nem lenne ez a "barátság" muszály "barátság" akkor beolvastam volna neki, de mivel a szüleink jóban vannak és kb. 3 naponta "gyűlés" van elég kínos lenne összeveszni. 

Már tényleg, tényleg nagyon várom a gimit mert mind2 messze lesz tőlem. V* is és P* is. Ugyanakkor egyre jobban összebarátkozom M*el (lány). Ő is az osztálytársam lesz, most is az csak eddíg nem voltunk annyira barátok, de minnél többet beszélgetek vele rájövök , hogy nagyon aranyos és kedves. Lehet vele hülyülni. : D

Pápápápáááá.cső xD

A bejegyzés trackback címe:

https://onlygirlintheworld.blog.hu/api/trackback/id/tr752842990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása