HTML

egyszerűűen. wááh. menj a pokolba!

2011.04.01. 20:45 | claro.* | Szólj hozzá!

Megint V* ... egyszerűen hihhhhhetetlen ez a csaj.
Kiderült, hogy engem állandóan átver, kihasznál, kibeszél. És minderről neki az a véleménye, hogy az én hibám. Mondom he?

Írja hogy ő tudja, hogy én kibeszélem. Mondom mondd már meg, hogy mit mondtam. erre : tudod te jól a válasz. Erre én : nem tudom ez a baj ,rd le. De persze leírni már nem tudta. Okos gyerek az biztos. Csak gondolkozna azelőtt, hogy ír. Komolyan már az sem igaz amit kérdez. Már nem tudja, hogy hogy húzza ki magát a szarból.

Úgy döntöttem ideje a sarkamra állnom és ellenállni a szekálásoknak. Ez egy új ÉN. Aki kiáll magáért. ENGEM EZENTÚL NEM LEHET SEM KIHASZNÁLNI, SEM ÁTVERNI. Már nem tudom kiben bízhatok. 3 biztos ember van az osztályban és a többiekben egyszerűen úgy érzem NEM BÍZHATOK. És ez egy hányás dolog. 30 emberből 3ban bízhatok. Ez elég szomorú.

A V*vel való barátságomnak úgy gondolom most ÖRÖKRE VÉGE. Max ismerősként kezelem de barátként SOHA TÖBBET!!!! és ennyi

Amúgy boldog bolondoknapját. Nekem nem sikeredett vidámnak ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://onlygirlintheworld.blog.hu/api/trackback/id/tr272792101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása