HTML

2011.02.26. 21:04 | claro.* | Szólj hozzá!

Szijasztok!

Mint a blog címéből kiderül csak egy lány vagyok a nagyvilágból. Ma egy hirtelen fellángolás során úgy döntöttem , hogy nekem blogot kell írnom. Írok egy kicsit magamról. A nevem claro, ez persze csak az itteni nevem, mert itt minden érzésemet le szeretném írni és nem akarom, hogy a nevem alapján rám ismerjenek , remélem megérted. :) 14 éves vagyok, Budapesten lakom.

Azért nyitottam ezt a blogot, mert mostanában úgy érzem valahova le kell írnom érzéseimet, de nem tudtam hogy csináljam,és hova írjam, tehát megpróbálkozom a blogírással. Ezekkel a bejegyzésekkel segíteni szeretnék a hasonló gonddal küszködőknek és a nálam fiatalabbaknak és leírom pl. a felvételi menetét, aminek most épp a közepén tartok. :S

Remélem egy idő után majd olvasóim is lesznek és nem csak magamnak írogatok , de ha nem az sem probléma. :D Ha tetszett a blog akkor nézz vissza máskor is !^^

Puszi. claro <3

A bejegyzés trackback címe:

https://onlygirlintheworld.blog.hu/api/trackback/id/tr62693464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása