HTML

Kezdte úgy érezni magát, ahogy a sivatagban érezte: mintha örökké kellene gyalogolnia, anélkül, hogy eljutna valahová. ~ Ken Follett

2011.05.20. 20:49 | claro.* | Szólj hozzá!

Bármit teszek, mindenki jobb nálam. Minden egyes alkalommal amikor ilyen összejövetelek vannak csak azt hallgatom hogy P* milyen ügyes és szép és mennyi mindenre viszi majd az életben a külsejével. P* ezt csinált, P*nek ennyi pénze van, P* ezt vette fel, P* ezzel találkozott...
Ebből nekem mi jut? Engem ha apám egyáltalán megemlít ilyen beszélgetéseknél akkor csak szidni tud. Anyám pedig mindíg megtárgyalja a barátnőivel, hogy tényleg szép vagyok. De P* miatt nem tudom elhinni magamról.
Hazafelé ma is csak azt hallgattam neki ki írt FACEen , mennyire megdícsérte hogy szép, elhívta ide-oda.
Ne legyen félreértés én NEM vagyok FÉLTÉKENY! Csak néha szeretnék magamnak annyi önbizalmat , mint ami neki van.Nekem általában egyenlő a 0val. Ezért nincs senkim.

Meguntam! Ha valaki tud tanácsot adni írjon .

,,Egyedül állok a sötétben
Nem látok több fényt
Az életet kellett volna megkeresnem
Csak sebeket kaptam, nem reményt."

Icethunder


 

A bejegyzés trackback címe:

https://onlygirlintheworld.blog.hu/api/trackback/id/tr942920044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása